  • Data: 2013-01-22 13:42:18
    Temat: Re: proba zaplaty niepodpisana karta....w castoramie
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał"
    > od prawa bankowego do regulaminu: myk jest taki, że z ustawy wynika
    > legalność zmiany stawek oraz niektórych
    > innych zmian poprzez "publiczne powiadomienie".

    W umowach myślę że wszystkich banków i operatorów telefonicznych jest punkt
    mówiący ze bank/operator może sobie do woli i kiedy chce bez niczyjej wiedzy
    i zgody zmieniać regulamin dowolnie, więc zachodzę w głowę jak to możliwe ze
    to zgodne z prawem?
    Teraz jak spiszę umowę na wymianę rury z takim podpunktem a po podpisaniu
    umowy zmienię regulamin że mogę zrezygnować z wymiany rury bez konsekwencji
    finansowych:)

    > Ależ nie, możesz je sobie nadal wziąć, tylko już nie kartą :)

    Ja mam umowę z bankiem internetowym gdzie nie ma innej możliwości wypłaty
    kasy jak kartą:)
    Uniemożliwienie mi korzystania z karty jest równoznaczne z blokowaniem
    dostępu do moich pieniędzy:)