  • Data: 2006-09-16 10:17:33
    Temat: Re: prima aprilis
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl> napisał(a):

    > A moze ustawa o ochronie danych osobowych?

    nie powiedzial jaka to wizytowka, jezlei firmowa to chyba jest do tego
    przenzaczona. Moglboby to podpasc pod wykroczenie (107) z tym ze 1.
    biorac pod uwage ze to prima Aprilis to pewnie nic mu nei zrobia 2. musi
    to byc zlosliwie zrobione

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?