  • Data: 2007-02-04 11:55:14
    Temat: Re: prawo konsumenckie
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nooo - jest jeszcze cos takiego jak szkoda, zadanie jej naprawienia,
    > odszkodowanie.... Jezeli odstepujecie od umowy z powodu jej niewlasciwego
    > wykonania przez kontrahenta (swiadczenie odbiegajace od umowionego) to
    > owszem -
    > zwracacie nawzajem to, co swiadczyliscie, a nastepnie wykazujecie szkode
    > majatkowa (koszty poniesione) wynikla z tego zwrotu i zadacie
    > odszkodowania
    > (zwrotu).

    no racja:)

    > Albo oddajecie n przechowanie podmiotowi zajmujacemu sie profesjonalnie
    > przechowywaniem i naliczacie a konto swojego kontrahenta, zadajac
    > nastepnie
    > zwrotu. Oczywiscie wszystko musi byc poprzedzone poinformowaniem go o
    > gotowosci
    > wydania pieca i daniem mu czasu (realnego) na jego odebranie.

    A jaki to np. podmiot tak w praktyce? Czy mogę wyznaczyć termin do odebrania
    i później sam naliczać opłatę za przechowanie?
    A jeżeli w przypadku depozytu sądowego - jak to wygląda - naprawde sądy mają
    miejsce gdzie składają rzeczy ruchome?
    Z tego co pamietam jezeli przechowanie rzeczy ruchomej byloby utrudnione -
    komornik? moze ja sprzedac i w depozycie beda pieniadze ze sprzedazy?
    Dzieki za odpowiedz
    Bart