eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomylka sprzedajacego w cenie › Re: pomylka sprzedajacego w cenie
  • Data: 2004-09-01 09:01:01
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Julek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:19t2x5y04hpch$.1ogpnb91j2gv0.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 2 Sep 2004 06:52:40 +0200, Johnson naskrobał(a):
    >
    >
    > > To jest co najmniej wada oświadczenia woli w ofercie z której można się
    wycofać
    > > w sposób określony w kodeksie cywilnym.
    > > Można się nawet zastanawiać nad tym jaka jest rzeczywista treść
    oświadczenia
    > > woli w takiej sytuacji. Czy decyduje treść oświadczenia (teoria
    oświadczenia),
    > > czy też decyduje rzeczywisty zamiar składającego oświadczenie woli
    (teoria
    > > woli), czy też w końcu coś pośredniego (w przypadku oświadczeń
    kierowanych do
    > > osób trzecich - teoria oświadczenia, a w przypadku jednostronnych
    oświadczeń -
    > > teoria woli). Zainteresowanych odsyłam do podręcznika do części ogólnej
    prawa
    > > cywilnego.
    >
    > Zwykła niechlujność - nic nie wycofasz - umowa ważna. Szczególnie w dużych
    > sklepach gdzie tą cene oglądają dziesiątki pracowników sklepu przez
    > 24h/dobe . Na allegro w nagrodę musisz potwierdzić cene sprzedaży.

    A ja w Monachijskim sklepie zauważyłem fajne spodnie z nalepką 5 Euro, przy
    kasie były jakieś problemy z odczytaniem kodu kreskowego i mi nie sprzedali.
    Czy mogłem się wykłócać?

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1