  • Data: 2003-08-25 10:33:20
    Temat: Re: polisa posagowa - dostalem 200 zl po 16 latach
    Od: "Wheelman" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sie
    > kwotę
    >
    > Znam jeden wyrok sadu apelacyjnego w krakowie - tak samo - z ta roznica,
    ze
    > uznal, ze towarzystwo ubezpieczeniowe jako profesjonalista ponosi ryzyko w
    > 3/4. Zatem wyplata o 1/4 mniejsza niz otrzymany wynik.

    Ja natomiast wpadlem na pomysl jak to zalatwic w Plocku. przypominam ze tu "
    Wysoki Sad" nie wylicza z kwoty gwarantowanej tylko z sumy polisy. Jednak w
    wersji demo jaka przeslala mi wieca jest napisane ze samo PZU wylicza z
    kwoty gwarantowanej tyle ze uwzglednia denominacje z 1994 (pamietam jak
    wszyscy zapewniali ze nikt na denominacji nie straci, LOL). Jesli PZU
    wylicza z kwoty gwarantowanej dolaczego "Sad" nie... ?

    w...@g...pl gg:4331408
    " Ave Nosferatus, Vivat Dragonys"