  • Data: 2009-07-09 09:05:29
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h349md$rqt$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak wojujesz w jakiejś sprawie to nie ułatwiaj sprawy przeciwnikom
    > gadając głupoty, które Cię dyskwalifikują.

    no wlasnie zastosuj sie do swojej rady

    > Zlepek komórek to jest w plwocinie itd.

    w macicy tez

    > Natomiast w łonie jest żyjący człowiek na etapie rozwoju w łonie.

    czlowiek, to to nie jest, jest to embrion ludzki, zarodek ludzki, plod
    ludzki ale nie czlowiek

    zreszta nie o tym byla mowa, nie ma sensu wywolywac flejma, ty nie
    przekonasz mnie, ja nie mam zamiaru przekonywac ciebie

    > Zapis jest dobry, tylko "nadgorliwość" jest gorsza od komunizmu :(

    to twoje zdanie, ja uwazam ze zapis jest zly, lekarz w pracy (panswtowej)
    nie ma prawa miec zadnych osobistych przekonan, ma wykonywac swoj zawod
    najlepiej jak potrafi, swoimi przekoniami moze raczyc wszystkich po
    godzinach pracy, a jak mu przekonania przeszkadzaja w pracy, to droga wolna,
    moze zmienic zawod, albo zalozyc prywatny gabinet, gdzie bedzie leczyl wg
    swoich przekonan, jesli prawo bedzie mu na to pozwalac