  • Data: 2009-07-09 08:57:29
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:
    > Wyczytałeś to w wikipedii czy masz bloka na ich serwery? :)))
    > Wysuwasz tezy które pasują sukienkowym, ale nie mają nic wspólnego z nauką,
    > życiem, realiami. Czysty piewca koszuloków ;)))

    Jakie tezy?
    To że życie każdego człowieka zaczyna się od zygoty jest faktem
    ustalonym przez dziedzinę WIEDZY zwaną biologią.
    Oczywiście możesz sobie bajać, że Twoje życie zaczęło się w xx sekundzie
    istnienia, gdy jakieś ufoludki, krasnoludki lub duchy tchnęły w gotowe
    już ciało.
    Ja tam się do Twojej wiary nie mieszam, natomiast fakty naukowe są takie
    jak podałem - człowiek rozpoczyna swoje życie z chwilą powstania jego
    pierwszej komórki będącej jednocześnie już organizmem - zygoty.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com