  • Data: 2005-07-26 22:25:22
    Temat: Re: naruszanie terenu prywatnego
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zerknij ewentualnie, andrzeju, na grupe medyczna. niejaki gargamel tez
    > tam robi za "eksperta" :-)
    > prawo, medycyna?... jeszcze chyba tylko meteo i polityka :D

    wcale nie robię za eksperta, tylko pytam, bo mam problem, jak większość osób
    zaglądających na tą stronę,

    pozatym, czy uważasz że interesowanie się czymś więcej niż czubkiem własnego
    nosa jest czymś negatywnym?
    może dla ciebie trudno to sobie wyobrazić, ale na świecie istnieją też
    ludzie wykształceni, inteligentni, mający wiele zainteresowań, oraz
    orientujących się w wielu dziedzinach nauki, sztuki, techniki ...

    pozdrawiam