  • Data: 2013-01-02 11:21:36
    Temat: Re: na pohybel Pobieraczkowi :-D
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Dec 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Dlaczego obciach?
    >
    > Jest film? Jest. W całości? W całości.

    Ja WYŁĄCZNIE w sprawie formalnej.
    Czysto matematyczno fizycznej.

    Nie w całości, bo skoro stratnie rekompresowany, to niewątpliwie
    zawiera MNIEJ informacji niż oryginał.
    Biorąc pod uwagę że po rekompresji zawiera sporo INNEJ informacji
    (potocznie zwanej "zakłóceniami w obrazie" w rodzaju kratek,
    siatek i placków) sytuacja jest jeszczeg gorsza, ale to już tylko
    kwestia skali.

    I tak swoją drogą, to jest najpoważniejsza wada YouTuba w razie
    oglądania np. "testów video" wszelakich kamer i filmujących
    fotoaparatów, nijak nie wiadomo czy to producent wypuścił aż
    taki chłam, czy to efekt rekompresji.

    :D

    pzdr, Gotfryd