  • Data: 2012-12-31 14:02:00
    Temat: Re: na pohybel Pobieraczkowi :-D
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-31 13:26, Konrad pisze:
    >> Ot pierwsze z brzegu i dość oczywiste:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=MRIMxyEKfJs
    > No cóż:
    >
    > ROTFL
    >
    > Ty na prawdę jesteś taki głupi? :)
    >
    > Konrad
    Ja dla przykładu w poniżej 2 minuty znalazłem choćby ten "TRIUMPH DES
    WILLENS" rip z DVD (1,5GB) i to na żadnym jakimś YouTube, bo takie
    źródło wskazywać to rzeczywiście obciach.
    Dodam, że oczywiście za darmo.
    Przelejesz mi na konto tyle co brał ten Twój niezastąpiony złodziejski
    pobieraczek i wskażę ci źródło lub ściągnę i udostępnię, jeśli tak
    bardzo chcesz.
    Ręce opadają jakich pobieraczek ma obrońców.