  • Data: 2006-02-27 14:23:41
    Temat: Re: mobbing- nagrywanie rozmów
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie w odpowiedniej chwili tylko caly czas bo inaczej niczemu to nie
    > dowodzi, ja tez moge podejsc np do ciebie dac w pysk wlaczyc kamere i
    > zglosic napad, wkoncu mam dowod ze na mnie z lapami wyskoczyles :-)

    Poniekad masz racje, ale w wiekszosci przypadkow mozna z przebiegu rozmowy
    wywnioskowac zarowno przyczyne jak i wydarzenia, ktore mialy miejsce
    bezposrednio przed wlaczeniem dyktafonu. Pomijajac reszte - jezeli nawet cos
    sie wydarzylo przed jego wlaczeniem, to obowiazek dowodowy bedzie lezal po
    stronie tej przemilej pani. Rozumiem, ze jezeli nagranie jest zrobione
    zalozmy 3 III 2006, potem drugie 14 III 2006, potem trzecie 2 IV 2006,
    nastepnie trzy nagrania sa przedstawione prezesowi 8 IV 2006 i nagle babka
    wyskoczy z tekstem: 3 III pan X mnie szczypal w pupe, 14 III zwyzywal a 2 IV
    oblal zlosliwie herbata, to kazdy zdrowy na umysle czlowiek poprosi o:
    potwierdzenie swiadka z 3 III i 14 III oraz obdukcje lekarska z poparzenia z
    8 IV. Jezeli zas nagrania autora watku beda do tego poparte zeznaniami
    pracownikow, to nawet gdyby owa ksiegowa znalazla sobie kogos, kogo przymusi
    do zeznan na swoja korzysc, to waga dowodow na jej korzysc bedzie
    niewspolmiernie mala w stosunku do ciezaru zgromadzonych przeciwko niej
    dowodow.

    Pozdrawiam,

    Tiger