  • Data: 2003-05-08 13:13:15
    Temat: Re: licencja mysql, php, apache
    Od: Luki <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RobertW napisał:

    > Odpowiedniki Microsoftu to:
    > [...]

    Dzięki, właśnie o to mi chodziło:)

    Jednak, choć przyznaję - jestem zielony na tym polu (ASP, MSDE, IIS),
    widze, że totalnie burzy to moją koncepcję sztuki.
    Oto miałem w swojej pracy dowieść bezwzględną wyższość zastosowań Open
    Source, a tu proszę, na dobrą sprawę, taki serwis www to można równie
    dobrze przygotować w tym całym Microsoftowym Web Matrix i to też za free!

    Nie chcę się jednak opowiadać za żadną ze stron i możliwie obiektywnie
    (z założenia, że i tak wygra Open Source, bo w końcu w PHP i MySQL
    zroibłem ten serwis www, hje hje ;) przedstawić, w miare "darmowe",
    rozwiązania.
    Plusy Open Source juz mam, minusy, hmm... napisałem tylko o stosunkowo
    mało rozwiniętym zapleczu, typu pomoc techniczna, hot-line itd.
    Jako alternatywe, uwzględnie też tego Web Matrixa ale co podać jako
    minusy w stosunku do Open Source i pod kątem _mojego_ projektu www ?
    może:
    - ograniczenie do "kosztownych" platform M$
    - mniejsza popularność ASP i MS SQL/MSDE niż PHP i MySQL - jeśli chodzi
    o obsługę na serwerach. Ale czy na pewno?

    > Radził by ci też przeczytać wyniki testów porównawczych przeprowadzonych przez
    VeriTest: http://www.veritest.com/clients/reports/microsoft/ms
    _netbench.pdf

    a właśnie skończyłem pisać akapit gdzie wychwalałem Linuksa i Apacha ;(

    Pozdrawiam
    Luki