  • Data: 2005-03-02 12:09:11
    Temat: Re: komornik/egzekucja/ugoda?
    Od: "Mirek" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "edges" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d0499f$ghq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Mirek" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
    >

    > - kiedy nastapila wymagalnosc wierzytelnosci?
    > - kiedy zostal wystawiony BTE?
    >
    > dogadac mozna sie i z wierzycielem( umorzenie odsetek ze wzgledu na ciezka
    > sytuacje materialna)
    > oraz z komornikiem( koszty egzekucyjne)
    >
    > pozdrawiam
    > ed

    tytułem wyjaśnienia - sprawa wygląda dokładnie tak,. że pewnego pięknego
    dnia przyszedł do nas do domu komornik i wręczył dwa wezwania - na jednym
    jako wierzyciel wskazany jest BS Oświecim (kredytował meble), na drugim zaś
    TU Samopomoc. Żadnych innych pism nie okazywał. Czyli można wnioskować, ze
    firmy te nie oddały sprawy do sądu - ponieważ nie otrzymałem żadnego pisma z
    sądu o tym informującego, komornik zaś też takiego nie przedstawił. Czy
    rozprawa sądowa musiała się odbyć skoro komornik do mnie przyszedł?

    pzdr
    Mirek