  • Data: 2014-03-12 21:18:41
    Temat: Re: klamczuszki z firmy.net
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:5320b9f0$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przeczytaj raz jeszcze to co napisali. Oni rozmawiali telefonicznie. Nie
    > ty - oni, nigdzie nie twierdzą że z tobą albo z kimś z Twojej firmy...
    > Może i rozmawiali, ze szwagrem Ziutka na ten przykład? No to gdzie kłamią?

    Takich "legalnych" byznesów coraz więcej :) Dostałem dziś SMS
    od jakiegoś fajfusa, iż skrzynka na wiadomości głosowe powiązana
    z moim numerem jest pełna. Aby przesłuchać te wiadomości, mam
    wysłać SMS na numer premium :)

    Gdyby podrążyć sprawę, zapewne okazało by się, że wiadomości
    owszem, są - w serwisie owego gościa i zawierają dowolne bzdury,
    reklamy, cokolwiek. Mucha nie siada, nikt nie kłamie, oszustwa brak :)