    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak dowiesc przed sadem
    Date: Fri, 31 Jan 2003 07:04:22 +0000 (UTC)

    .

    mowa o szkodzie a powodu niewydania swiadectwa pracy. Nie mialam go
    wiec odmowiono mi zatrudnienia. Probowalam okazac sie wyrokiem w
    ktorym nakazano pracodwacom wydanie mi swiadectwa ale efekt byl
    odmowny. Mam to na pismie, ale czy to wystarczy? Latwiej udowodnic,
    ze sie cos robilo, niz ze sie nie robilo - no bo jak? Nie mam pracy,
    ale jak to udowodnic?
    O jakiej karze? O karze za to, ze nie wydali mi swidectwa i nie
    zaplacili wynagrodzenia mimo prawomocnego wyroku. Chyba za to nalezy
    sie kara?
    Ale jesli zawnioskuje o grzywne to czy nie obetna mi odszkodowania? A
    zreszta czy w ogole mam tu szanse na odszkodowanie?