  • Data: 2010-05-19 18:09:31
    Temat: Re: hałasliwy warsztat w bloku - czy można z tym walczyć?
    Od: dobrov <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Dobre nożyce saperskie o odcinać od zasilania które jest
    > dostępne z klatki schodowej. Za którymś razem zrozumie.

    Ciekawostka:

    Godzinę temu był u mnie dzielnicowy, u którego wcześniej wyżebrałem żeby poszedł i
    typa trochę
    postraszył. Typ zeznał ponoć, że to nie warsztat i że on już... już... generalnie
    kończy, oraz że
    codziennie to on kończy do godziny 19:00.
    Pierwsze kłamstwo - wczoraj największy hałas (jakaś piła tarczowa) skończył po 21 a
    potem się tłukł
    jak zwykle - nieco ciszej.

    I najlepsze: Teraz - godzinę po wizycie policjantów i swoich kłamliwych zeznaniach,
    mamy godzinę
    20:00, 5-cio miesięczne dziecko właśnie zostało uśpione a bezczelny zakłamany
    skurwiel znowu odpala
    swoją cholerną piłę.
    O interwencję z prewencji nie mam co wołać, bo powiedzą że jeszcze nie cisza nocna.
    No tylko tylko pójść i przypierdolić w tę mordę.

    eh.... bezsilność