  • Data: 2008-09-17 14:00:43
    Temat: Re: działalność gospodarcza w wynajmowanym mieszkaniu
    Od: "Krzysztof Gawryś" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngd230t.e4h.proteus@pl-test.org...

    > Prowadzenie DG może wiązać się ze zmianą charakteru lokalu (na użytkowy)
    > i koniecznością naliczania VATu (względnie prowadzenia ewidencji do
    > celów zwolnienia przedmiotowego).
    >
    > Trochę mało danych podałeś. Chcesz całe mieszkanie przeznaczyć na DG?
    > 1m^2? Pokój?

    Mieszkam w tym mieszkaniu, wynajmuję je, mam dwa pokoje, jeden z pokoi
    (15m^2) chcę przeznaczyć na DG,
    aby niemusieć wynajmować osobnego biura jak to czynię do tej pory.
    Dodam że, moja praca polega głównie na pracy zdalnej, i na wizytach u
    klientów, nigdy na odwrót,
    nie przyjmuję petentów w dotychczasowym biurze.

    Pozdrawiam
    Krzysztof