  • Data: 2008-09-17 14:50:46
    Temat: Re: działalność gospodarcza w wynajmowanym mieszkaniu
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-09-17, Krzysztof Gawryś <k...@y...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Rzecz nie jest trywialna, bo dotyczy kwestii podatkowych. Wynajem na
    > potrzeby mieszkaniowe jest zwolniony z VAT, na potrzeby DG - już nie.
    > Spróbuj dopytać na pl.soc.prawo.podatki.
    >
    > Generalnie to właściciel musi wiedzieć, bo to on ewentualnie musiałby
    > Ci zacząć naliczać VAT, czy też płacić inną stawkę podatku od tego
    > przeznaczonego na DG pomieszczenia.

    Nie mowiac o tym ze musi to miec zgloszone w US ;)

    Do tego dochodzi prad (inne stawki na lokal uzytkowy), Spoldzielnia
    Mieszkaniowa (to samo - inne stawki, nie wiem tez czy jakiejs zgody nie
    musza wyrazic - takie cos gdzies czytalem , ale moze to np tylko przy
    niektorych rodzajach dzialalnosci), pewnie jakies pieczatki, zmiana
    wpisow itd. (jak przy kazdej zmianie siedziby)

    --
    Regards,
    Maverick