  • Data: 2008-09-17 20:18:32
    Temat: Re: działalność gospodarcza w wynajmowanym mieszkaniu
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mowiac o tym ze musi to miec zgloszone w US ;)
    >
    > Do tego dochodzi prad (inne stawki na lokal uzytkowy), Spoldzielnia
    > Mieszkaniowa (to samo - inne stawki, nie wiem tez czy jakiejs zgody nie
    > musza wyrazic - takie cos gdzies czytalem , ale moze to np tylko przy
    > niektorych rodzajach dzialalnosci), pewnie jakies pieczatki, zmiana wpisow
    > itd. (jak przy kazdej zmianie siedziby)

    jak chodzi o podatki w naszym kraju to nie ma co się na grupach pytać, bo to
    sprawa życia i śmierci (co innego jak tam cos ukradniesz, czy zamordujesz
    kogoś, to niska szkodliwość społeczna)
    lepiej niech kupi sobie specjalistyczne księgi biznesowo podatkowe
    (koniecznie uaktualnione na dany rok podatkowy, albo i miesiąc) i niech
    czyta,

    a ni lepszym rozwiązaniem w jego sytuacji jest zrezygnowanie z siedziby
    firmy?
    skoro jego działalność nie wymaga lokalu to po co mu on? może założyć
    działalność nie posiadającą lokalu (jak tak sobie założyłem< z czego bardzo
    byli niezadowolnieni je**e urzędasy, bo nie mogły ku**y wydębić ode mnie
    dodatkowego podatku:O)