  • Data: 2008-09-18 10:41:20
    Temat: Re: działalność gospodarcza w wynajmowanym mieszkaniu
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > A to można tak ? Można założyć własną działalność gospodarczą i nie
    > podawać żadnego adresu ( ew. tylko korespondencyjny ) ? Wszyscy mi mówili,
    > że nie, co oczywiście wydawało mi się kretynizmem, ale jakoś specjalnie
    > mnie nie zaskoczyło.

    oczywiście ze można, nawet na druczku do składania w US przy zakładaniu DG
    masz taką możliwość , sam taką działalność założyłem, a adres do
    korespondencji to możesz podać jaki chcesz,

    mi też urzędasy mówili że ni (wbrew słowu pisanemu na ich druczkach), co
    musiałem osobiście wytłumaczyć samej kierowniczce US, bo też nie rozumiała
    (co te głupie kur*y bez szkoły robią w tych urzędach to nie wiem, skoro
    nawet na własnej robicie się nie znają:O()