  • Data: 2008-09-19 13:43:15
    Temat: Re: działalność gospodarcza w wynajmowanym mieszkaniu
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może kiedyś tak było, że można było wpisać jako miejsce wykonywania
    > działalności całą Polskę, bo jeszcze nieraz widuję takie stare wpisy.

    nie kiedy, tylkotrazn chyba e te przepisy sie minjąo miesiąc, raz jest tak,
    a raz inaczej (z resztą taki burdel by mnie nie zdziwił)

    > Ale obecnie jeśli ktoś nie ma konkretnego miejsca wykonywania DG, to
    > podaje swój adres zamieszkania. Gdzieś przecież papiery firmowe muszą się
    > znajdować. Zobacz jak taksówkarze rejestrują DG.

    no właśnie podałem ci przki któr nie wmają posiadania miejsc DG, są to
    handel uliczny i usłgi kliena, a papiery mogą leżeć u mamy, albo w jakimś
    biurze rachunkowym, ale to inna bajka

    > Zresztą podałem Ci konkretny przepis nakazujący podanie miejsca
    > zamieszkania przedsiębiorcy, nie bardzo rozumiem jak chcesz dyskutować z
    > faktami.

    podałes jeden punkt wykazujące że można podać też miejsce zamieszkania i
    tyle, ja też ci podłem przykła i nie wiem dlaczego z faktami polemizujesz?

    > Ale z Ciebie niedouczony ignorant. Jak ktoś nie ma miejsca zamieszkania,
    > to musi się wymeldować. Nie można zatem - zgodnie z prawem - mieszkać
    > gdzieś indziej, albo nie mieszkać nigdzie, a mieć miejsce zameldowania.
    > Jeśli wyprowadzasz się z miejsca zameldowania, to masz obowiązek się
    > wymeldować, choćbyś wyprowadzał się pod most (wtedy nie będziesz miał
    > adresu zameldowania).

    co? jskie przepisy nakazują posiadanie miejsca zamieszkania?
    jakie przepisy nakazują meldowanie się w miejscu zamieszkania?
    najpierw poczytaj przepisy potem pogadamy

    > Zgodnie z prawem do wpisu EDG musisz podać adres zamieszkania.
    > Zgodnie z rozporządzeniem określającym zasady wystawiania faktur, musisz w
    > niej podać swój adres jako podatnika, czyli miejsce zamieszkania.

    bzdura, musisz podać adres zameldowania stałego lub czasowego, adres lokalu
    do którego masz jakiś tytuł prawny, lub zgodę właściciela lokalu, lub adres
    zamieszkania