    From: "Mirka " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dowod osobisty
    Date: Fri, 13 Sep 2002 20:27:36 +0000 (UTC)

    andrzejpdw <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > "pezet" <p...@g...pl> wrote in message

    > W ogole sie nie tlumacz. Jak podadza Ciebie do Sadu to powiesz ze od 4 lat
    > byles zagranica.
    > andrzej

    Nie narazasz sie na zadna kare. Przepisy karne w ustawie o ewidencji
    ludnosci i dowodach osobistych nadal widnieja, ale nie sa stosowane przez
    urzedy. Nie jest rzecza prawdziwa, ze urzednik tylko czycha na takiego
    klieta ja Ty. Zlozysz wniosek i otrzymasz dowod osobisty. I nie powinies
    miec zadnych obaw, udajac sie do urzedu po dowod. Pozdrawiam. Mirka