  • Data: 2004-09-06 14:52:03
    Temat: Re: dług żony
    Od: Richat <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ty sobie wyobrażasz, że tutaj dyżuruje sztab prawników mający być na
    > każde twoje skinienie?
    >
    > Naucz się cieprliwości!

    niewiem za co opierniczyles goscia, gosciu ladnie poprosil, a ty go
    traktujesz jak by napisal "opowiedzcie mi wy h*je zaraz, bo jak nie to
    was tam r****le"
    troche wyrozumialosci, postaw sie w miejsce goscia, to zrozumiesz czemu
    mu sie tak piekli, a tak swoja droga to na 99% nie trzeba pokrywac
    dlugow z przed malzenstwa, ale chyba ma znaczenie jak jest suma zarobkow
    malzonkow
    --
    Pozdr.Richat