  • Data: 2008-10-31 16:25:58
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Roman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zachodzi podejrzenie, że powinieneś zacząć płacić podatek. A może z racji
    > zatrudnienia sąsiada w sądzie, usiłujesz go skorumpować? To już grubsza
    > sprawa. Sąsiad zapewne nie wie, że przez pomyłkę połączył się nie ze swoją
    > siecią. :P

    zablokowalem jego karte sieciowa i widze,ze podlaczyl laptopa (rece opadaja)
    Jego nazwa komputera imie_PC nazwa laptopa imie_LAPTOP to napewno ta sama
    osoba.
    Co do rozdzielania lacza, na osiedlu jestem zarzadca w spoldzielni, z
    operatorem (prywatnym) mamy dobre stosunki,kontakty - nie chce tego
    wykorzystywac ,chcialbym jedynie aby sasiad zaprzestal swoje zachowanie -
    (bardzo nieprzyjmne patrzyc co wyrabia pracownik sadu)