  • Data: 2005-11-26 19:41:03
    Temat: Re: czy można zawłaszczyć liczbę naturalną.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Nov 2005 13:15:28 +0100, Artur Ch. napisał(a):

    > :D
    > Chcesz rozwalić Totalizator Sportowy poprzez "zawłaszczenie" np. "7"?
    Też radziłbym zainteresować się '7'.
    Ta liczba idealnie pasuje do Ciebie.

    Wprawdzie w różnych stronach jej synonimem będzie inna liczba. jednak mnie
    zawsze "siódema" będzie kojarzyć się z niewygórowanym mniemaniem
    posługującego się tą liczbą o czyichś możliwościach intelektualnych czy
    też uwarunkowaniach psychicznych i sugestiami konieczności pobierania
    edukacji w placówce o ww. numerku.

    również ;))

    --
    pozdro