  • Data: 2005-11-28 11:12:16
    Temat: Re: czy można zawłaszczyć liczbę naturalną.
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zero zostało już oficjalnie na antenie darowane przez (byłego) premiera
    > jednemu z posłów ;)

    Panie Andrzeju - Pan Jest prawnikiem..prawda ?

    Załóżmy, ze odkryłem (bo przecież istnieje) WIELKĄ DOTAD NIEZNANA
    LICZBĘ pierwszą.
    i wymyśliłem sobie, że ta liczba tobedzie "LICZBA BOGUSLAWA".
    Chciałbym mieć do niej wyłączne prawa i zabroni jej używania

    (a więc i zapamiętywania na ich komputerach) przez tych,

    którzy mi nie opłacą za korzystanie z mojej własności...

    Mozna coś takiego przeprowadzić ?

    Bogusław