eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobić z takim kwiatkiem ?? Zakład Energetyczny, raty i .. › Re: co zrobic z takim kwiatkiem ?? Zaklad Energetyczny, raty i .. (was: co zrobić z takim kwiatkiem ?? Zakład Energetyczny, raty i ..)
  • Data: 2004-07-08 18:49:37
    Temat: Re: co zrobic z takim kwiatkiem ?? Zaklad Energetyczny, raty i .. (was: co zrobić z takim kwiatkiem ?? Zakład Energetyczny, raty i ..)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 8 Jul 2004 18:07:43 +0200, na pl.soc.prawo, Jarek Skórski napisal(a):

    > po pierwsze nie ma żadnych odsetek
    > po drugie - jeśli to tak oczywiste- dlaczego w tej chwili domagaja się
    > spłaty raty którą operator kalkulatora zgubił podczas skomplikowanych
    > obliczen ? dlaczego sugerują mi że czegoś nie zapłaciłem , skoro
    > systematycznie od stycznia dostaja po 159 zybli na konto ?
    > Czy mam rozumieć że 10 rata pt odsetki może być wymagalna w każdej chwili
    > ( chociaz nie będzie żadnych odsetek ) ponieważ nie ma przy niej daty
    > płatności ??
    >
    > Niestety , ja nie widze tu żadnej jasności
    > ; (

    To w odpowiedzi na ich wezwanie napisz im, ze nie wiesz o jaka zaleglosc
    chodzi, bowiem raty spalcasz zgodnie z otrzymanym harmonogramem i niech oni
    wyjasniaja.

    BTW : a nie bylo przypadkiem tak, ze rozlozenie na raty bylo uwarunkowane
    wczesniejszym wplaceniem tych brakujacych 159 zl ?

    --
    Mieczysław
    ----