eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobić z takim kwiatkiem ?? Zakład Energetyczny, raty i .. › Re: co zrobić z takim kwiatkiem ?? Zakład Energetyczny, raty i ..
  • Data: 2004-07-08 20:30:51
    Temat: Re: co zrobić z takim kwiatkiem ?? Zakład Energetyczny, raty i ..
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz S. napisał w news:cck97v$368$1@news.onet.pl :
    > Udajesz glupiego czy tak na powaznie
    > Sorki za ton ale czytajac nie moglem sie powstrzymac
    > Napisz do nich pismo dolacz ksera dowody wplat i wyjasnij ze wplacasz
    > zgodnie z ustaleniami
    > Czy to takie trudne?
    > Jest drugie rozwiazanie. Olej ich skoro wuwazasz ze racja jest po twojej
    > stronie
    > A nuz nie wylacza Ci pradu.
    > Kombinowales - złapali Cie ale nic sie nie uczysz na swoich bledach.
    > Probuj dalej. W koncu bez pradu tez mozna życ

    heh
    oczywiście że udaję głupiego...
    kiedy miałem 12 lat i zmieniali u nas w kamienicy instalacje też udawałem a
    po cichu zrobiłem obejscie i sobie pokombinowalem przez kilkanaście lat ...
    niezły geniusz , prawda ?

    tak ogólnie pierwsze pytanie było nieco szersze .. czy mogę w jakikolwiek
    sposób się z nimi kłócic ..
    po prostu ...
    dlaczego się kłocić ?
    dlatego że to nie ja podłączyłem mieszkanie na lewo, dlatego że policzyli
    kwote do wpłaty z księzyca bo tak było im wygodniej, bo z kilkoma kwestiami
    w protokole się nie zgodziłem a pisanie do nich jest skutecznością zbliżone
    do walenia grochem o ściane ...

    nie mam juz ochoty roztrząsać przyczyn tych chęci , bo wkurza mnie to że
    ktoś może mna i moja rodzina w taki sposób "pomiatać" i irytuje mnie moja
    bezsilnośc w tej materii

    można ? bez prądu ?
    nie wiem czy przezyłbym bez takich stricte prawniczych "przemyślen" i uwag

    ps też Cie nie lubie