    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro a paragon
    Date: Wed, 05 Apr 2006 17:24:55 +0200

    JAPO wrote:

    > przepraszam jesli ten temat juz byl, ale nie znalazlem..
    >
    > co grozi sprzedawcy prowadzacemu DG i sprzedaz za posrednictwem Allegro w
    > momencie, gdy nie wystawia on paragony ani faktury za sprzedaz? Czy moze on
    > odmowic wystawienia paragonu podajac, ze sprzedaje dany przedmiot prywatnie?

    No coz. Moze mu grozic kontrola i mandat, a takze przyjrzenie sie jego
    dzialanosci z bliska przez urzednikow skarbowych, co moze byc niezbyt
    mile, uciazliwe,a wrecz kosztowne...

    Naswietl mu sprawe, ze ma kilka dni na uzuplnienie braku w innym wypadku
    informujesz US o tym fakcie.

    Aha, on moze jeszcz moc wystawic rachunek, bo niekoniecznie jest
    vatowcem.

    Aha2, nie wiem co kupiles, le moze kupiles jakas rzecz jego prywatna,
    ktora wystawil, jak tysiace ludzi, na aukcji, zeby sie pozbyc...

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f