  • Data: 2007-12-21 10:24:01
    Temat: Re: akt notarialny - przekazanie zapłaty
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    xmarcel wrote:

    > wlasnie w tym punkcie mialem wątpliwosci

    > a czy to jest wystarczajaco dobre zabezpieczenie dla sprzedajacego?
    > zalezy mi aby sie zgodzil na przelew, a jego obawy tez rozumiem

    Jeżeli nie przyniesiesz walizki "dularów" ze sobą do notariusza, to zawsze
    musi być ktoś kto jest gorzej zabezpieczony.

    Jeżeli nie tak jak Expon napisał, to chyba można u notariusza podpisać umowę
    przedwstępną (która daje ci możliwość dochodzenia prawa do tej
    nieruchomości), a po powrocie z banku umowę sprzeaży.

    p. m.