  • Data: 2019-03-23 20:49:00
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Mar 2019 19:22:53 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Fakt. O tym nie pomyślałem, choć teoretycznie ktoś zainteresowany
    > zrobieniem lokalowi kłopotów może sam zażyć i złożyć zawiadomienie.

    A czemuz mialby zle zyczyc takiemu pozytecznemu lokalowi ?
    Moze go oskubali ? :-)

    > Testery narkotykowe dające sensowny wynik w chwili ich użycia, to dośc
    > nowatorskie rozwiązania. Dawniej na wynik z Instytutu czekało się
    > tygodniami. Ale masz rację. Zeznanie klienta i wynik testu daje podstawy
    > do przeszukania.

    A tu czas nie gra roli - mozna i tygodnie pozniej wpasc i zobaczyc czy
    czegos podejrzanego nie maja.

    > Czemu tak sadzisz? Nie powinien, ale ...

    Ale bedzie podstawa do przeszukania :-)
    Poza tym mozna pobrac krew przed akcja dla sprawdzenia :-)

    > Po za tym nie chciał bym tak zaplanowaną akcją dowodzić.

    Strasznie wielka akcja - wyslac 3-4 po cywilu i bez legitymacji, dac
    jednemu zlota karte z limitem 5000, i poczekac co z tego wyjdzie..

    > Ponieważ na co dzień widzę oszołomów, którzy kupują przez net samochód
    > wart 30.000 zł za 6.000 zł, płacą Western Union dziesiątki tysiące
    > złotych za rzekomą paczkę z milionami dolarów i robią cały szereg innych
    > nieprawdopodobnych operacji muszę jednak Cię zaskoczyć. Tak. Wierzę w to.

    A na moj gust to bedzie mialo cos z oszustwa.
    A KK jest dosc ogolny w tym wzgledzie :-)

    J.