  • Data: 2019-03-23 19:22:53
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2019 o 13:26, J.F. pisze:

    > Najprostszy to chyba "pigulka gwaltu", a tego sie raczej samemu nie
    > zazywa.

    Fakt. O tym nie pomyślałem, choć teoretycznie ktoś zainteresowany
    zrobieniem lokalowi kłopotów może sam zażyć i złożyć zawiadomienie.

    > Np stwierdzenie narkotykow w organizmie i oswiadczenie delikwenta ze
    > nie zazywal sam.

    Testery narkotykowe dające sensowny wynik w chwili ich użycia, to dośc
    nowatorskie rozwiązania. Dawniej na wynik z Instytutu czekało się
    tygodniami. Ale masz rację. Zeznanie klienta i wynik testu daje podstawy
    do przeszukania.

    > Ale bedzie dowod, ze im czegos do drinkow dodano, bo przeciez
    > funkcjonariusz narkotykow nie bierze :-P

    Czemu tak sadzisz? Nie powinien, ale ... . Po za tym nie chciał bym tak
    zaplanowaną akcją dowodzić.

    > Chcesz powiedziec, ze calkiem na trzezwo zatwierdzil 20 tys ?

    Ponieważ na co dzień widzę oszołomów, którzy kupują przez net samochód
    wart 30.000 zł za 6.000 zł, płacą Western Union dziesiątki tysiące
    złotych za rzekomą paczkę z milionami dolarów i robią cały szereg innych
    nieprawdopodobnych operacji muszę jednak Cię zaskoczyć. Tak. Wierzę w to.