  • Data: 2022-07-03 16:30:05
    Temat: Re: Żona mi kazała czyli sprzedaż w internetach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-02 o 23:56, dantes pisze:

    > "Pomieszałeś i poplątałeś" koncertowo.
    > Nie ma czegoś takiego ja "nierejestrowana działalność gospodarcza"
    > tylko "nierejestrowana działalność"

    Jeśli już, to "działalność nierejestrowana".

    > A koszty można odliczyć, nawet w tej ostatniej.

    Teoretycznie można, ale pytający pewnie nie ma rachunków na zakup tych
    klamotów, które żona każe mu sprzedać.

    > To była sprzedaż okazjonalna.

    No była, i co z tego?

    > Równie dobrze możesz teraz sprzedawać swoje ubrania, których już nie nosisz
    > bo wyrosłeś (tj. przytyłeś)....
    > I jak myślisz, istnieje jakieś niezerowe prawdopodobieństwo, że Pani Krysia
    > dobierze Ci się do dupy?

    Istnieje, ale co z tego?

    > Dłużej jak pół roku to musi Ci wisieć obraz na ścianie...
    > namalowany własnoręcznie.
    Ale po co się tak spinasz? Pół roku akurat dokładnie wynika z przepisów
    - art. 10 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. I nie ma
    związku z działalnością gospodarczą (podatek może się należeć również w
    przypadku, jak to nazywasz, "sprzedaży okazjonalnej").

    --
    Liwiusz