  • Data: 2022-07-03 17:03:07
    Temat: Re: Żona mi kazała czyli sprzedaż w internetach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-03 o 16:57, dantes pisze:

    > A co by miało niby być?

    W jakim celu uznałeś, że chcesz mnie poinformować, że jest to sprzedaż
    okazjonalna? Co to wnosi do dyskusji?

    > Nosisz odzież nie dłużej niż 6 miesięcy?
    > A potem ją sprzedajesz?

    Ja nie, bo noszę ubrania "do zdarcia", ale znam osoby, zwłaszcza
    kobiety, które używane ciuchy i kupują, i sprzedają.

    > Nie musi.

    No ale ja nie twierdzę, że "musi", tylko że "może". Więc twój
    kontrargument nie może brzmieć "nie musi".

    --
    Liwiusz