  • Data: 2022-07-03 01:26:39
    Temat: Re: Żona mi kazała czyli sprzedaż w internetach
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-03-lipca-2022 o 00:14, dantes pisze:
    > Ale to już było...
    > Trzeba dać ogłoszenie do gazety o treści:
    > "Podpowiem jak zarobić dodatkowe pieniądze, bez większego nakładu. Aby
    > otrzymać informację należy przesłać kopertę zwrotną ze znaczkiem + 10 zł"
    > Po otrzymaniu listu od zainteresowanego, pakujesz do koperty nadesłanej
    > w liście do Ciebie, następująca odpowiedź:
    > "Należy robić to samo co ja".

    Było było...

    Ale jeśliby klient wysłał wysyłać pocztą banknot 100 zł jako zapłatę.
    Nie znam się ale jako polecony ubezpieczony na te 100 zł. Czy tam
    kurier... A nawet zwykły bo towary warte kilkadziesiąt złotych to
    mógłbym przeboleć ryzyko że co 10 zapłata przepadnie.

    To ogłoszenie w necie można wystawiać ale śladu po zapłacie nie będzie.

    Dopóki mamy oczywiście tajemnicę korespondencji. ;-)