  • Data: 2022-07-02 14:59:53
    Temat: Re: Żona mi kazała czyli sprzedaż w internetach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2022 o 13:07, Liwiusz pisze:

    > Poszukaj w necie sprawy pewnego człowieka, który wyprzedawał
    > kolekcję laptopów i telefonów. Pani Krysia ze skarbówki się oczywiście
    > "zainteresowała", a jakże. Ale ostatecznie sprzedający sprawę wygrał w
    > sądzie. Słowo klucz, które musi znaleźć się w opisie , to:
    > "sprzedaję kolekcję", którą zbierałem latami.

    To, że ktoś postanowił coś tam sprawdzić, to nie wydaje mi się
    problemem. trochę większym, że gość musiał to przed sądem udowadniać, a
    nie "padło" to na poziomie wyjaśniania, To0, ze padło to przed sądem, to
    też bez znajomości sprawy nie jest dowodem niczego. Bo nie wykluczone,
    że podatek się należał, tylko oskarżyciel nie umiał przekonać sądu.

    --
    Robert Tomasik