  • Data: 2022-07-03 00:14:39
    Temat: Re: Żona mi kazała czyli sprzedaż w internetach
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Jul 2022 17:47:59 +0200, _Master_ napisał(a):

    > A okazjonalna a nierejestrowana...
    >
    > Po jakiego hoooja takie pojęcia?

    Pani Krysia musi mieć pracę.

    > Widzę że na tej grupie jak w całym necie. Każdy wie swoje.

    Czego nie rozumiesz?
    Nie ma głupich pytań....

    > - taka ilość swoich klamotów nie podlega
    >
    > - jak nie handlujesz tylko sprzedajesz swoje po upływie 6 mies. to nie
    > podlega albo nikt cię nie będzie ścigał

    Jeśli malujesz obrazy to tak.

    > - jak nie przekroczysz połowy minimalnego miesięcznego wynagrodzenia to
    > nie podlega...
    > ALE KURWA NETTO CZY BRUTTO? ;-)

    Pisałem "KURWA", że brutto.

    Jeśli nabywca zapłaci Ci za towar, co oczywiste, i za przesyłkę, to musi to
    zmieścić się w połowie najniższego...
    A jeśli chcesz odliczyć koszty, to "trzeba to umić robić [pis. orygin]" -
    jak to mawiał jeden z moich profesorów...

    > Przeczytałem też że najlepiej wystąpić od US o interpretację ;-)
    >
    > Teraz już rozumiem dlaczego są tacy co nie chcą przez olx (choć
    > przesyłka tanie) albo allegro a wolą za pobraniem.
    >

    > Niedługo się okaże że będziemy przesyłać sobie banknoty listami..
    >
    > Ja pierdolę To jest pomysł ;-)

    Ale to już było...
    Trzeba dać ogłoszenie do gazety o treści:
    "Podpowiem jak zarobić dodatkowe pieniądze, bez większego nakładu. Aby
    otrzymać informację należy przesłać kopertę zwrotną ze znaczkiem + 10 zł"
    Po otrzymaniu listu od zainteresowanego, pakujesz do koperty nadesłanej
    w liście do Ciebie, następująca odpowiedź:
    "Należy robić to samo co ja".