eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie? › Re: Zbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie? [Orange "gwarantuje" odszkodowania po francusku?]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!eternal-septemb
    er.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.POSTED!not-
    for-mail
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie? [Orange "gwarantuje"
    odszkodowania po francusku?]
    Date: Fri, 20 Nov 2020 15:29:22 +0100 (CET)
    Organization: It is for me to know and for you to find out.
    Lines: 33
    Message-ID: <a...@w...eu>
    References: <7...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="a5bd32066d802127af35f0787ef905da";
    logging-data="21397";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+Xijd8Z2YlHILD+Hgc+5Mn"
    Cancel-Lock: sha1:49zkjzD2Eapm+NJ18Gv3/XLv6rE= sha1:wq4Lkxbh/aFFxLsCf62y4wNAhD4=
    X-Face: "L{I_^#-/~^P9lw2-B@:(%PDuXHsDOhyVQ~7_yK)jeoP*lP!^AE;BTmfiX0?8w73%G0*Hgb
    #eU+r|c""StUv*+cu:">^AA3c#M)yVgt_@}}OjJF"PEi=qwv^M~-*G\^$TE`m8>s`<iur'MI+,kMX`
    rB,#G@`]g%Nm]sT$#6=jzYb>_(qP
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:804096
    [ ukryj nagłówki ]

    Kris <k...@g...com> pisze:
    > Neostrada(chyba jeszcze to się tak nazywa) z Orange
    > W umowie są zapisy tego typu:
    >
    > "W ramach Neostrady (Internetu) otrzymują
    > Państwo dostęp do internetu bez limitu przesyłania danych:
    > 1) ze zwykle dostępną prędkością stanowiącą 70 % prędkości
    > maksymalnej do komputera
    > 2) z maksymalną prędkością - do komputera 80Mb/s
    > Przez prędkość zwykle dostępną rozumiemy prędkość, jaką możecie Państwo uzyskać
    przez 70 % okresu rozliczeniowego."
    >
    > Czyli przez 70% okresu rozliczeniowego powinienem mieć min 56Mb/s
    > Przez praktycznie cały okres umowy miałem prędkość
    > "zwykle dostępną" w okolicach 20Mb/s czyli niższa o 75% od prędkości maksymalnej w
    mojej ofercie.
    > Złożyłem reklamację domagając się korekty rachunków za ostatni rok o 70%- bo miałem
    o 70% niższą prędkość jak mieć powinienem(zwykle dostępną).
    >
    > Reklamację odrzucili pisząc że warunkiem wypłaty odszkodowania jest
    > określenie przez Klienta poza kwotą odszkodowania oraz wskazania nr
    > konta bankowego, na który nastąpi wypłata ewentualnego odszkodowania
    > również dostarczenie dokumentów potwierdzających, że Klient poniósł
    > szkodę/nie zyskał w wyniku zaniżonych parametrów działania usługi.
    >
    > Maja rację?
    > Czy faktycznie nic mi się nie należy za to że przez rok czasu miałem usługę o 70%
    niższych parametrach jak w umowie?

    Powołali się na konkretne zapisy swojej umowy lub przepisy ogólne?

    Twoja strata to (prze)płacenie za "usługę" Orange która nie dotrzymała
    ponoć gwarantowanych parametrów.

    --
    A. Filip
    | Bo pić trzeba umieć. (Przysłowie polskie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1