  • Data: 2020-11-23 13:56:14
    Temat: Re: Zbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fb9adae$0$499$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 20.11.2020 o 16:24, J.F. pisze:

    >Żadna umowa nie przewiduje minimalnej prędkości. Oni tam wpisują
    >maksymalną.

    Operator gwarantuje, ze ... szybciej nie bedzie :-)

    >W mojej lokalizacji mam do pierwszego węzła TP SA około 24
    >kB/s mierzonych netTools.

    O rzeczywistych predkosciach nawet nie mowie, bo IMO:
    -trudno to rzetelnie zmierzyc,
    -ewentualne niedostatki nie wiadomo z czyjej sa winy.

    W szczegolnosci - jak ten netTools mierzy "do pierwszego wezla" ?

    Pisze tylko o predkosci lacza miedzy modemami/routerami.

    > W umowie mam 10 Mb/s i w sumie ta prędkość nie
    >przekracza. Notorycznie dzwonią do mnie z TP SA oferując 100~200 Mb/s
    >muszę im przypominać, ze do 10 nie potrafią dojść.

    No wlasnie - zamawiasz takie 80, a potem sie okazuje, ze stan linii
    jest taki ze twoje lacze sie zestawia sie na 14-18Mb/s.
    I kto jest temu winien, i czemu masz placic za 80 ?
    A przeciez mowili "sa mozliwosci techniczne".

    Tylko 100-200 to chyba swiatlowod. I moze sie okazac, ze bedzie
    dzialalo tam, gdzie neostrada na miedzianej linii 10 nie wyrabia ...

    J.