  • Data: 2020-11-23 15:49:52
    Temat: Re: Zbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a72f4c2b-ecd3-49a3-8135-29542f896446n@g
    ooglegroups.com...
    poniedziałek, 23 listopada 2020 o 13:38:06 UTC+1 Robert Tomasik
    napisał(a):

    >https://pro.speedtest.pl/

    "Certyfikat UKE" budzi respekt, ale:
    -do jakich serwerow jest mierzona predkosc ?
    -jak szybkie lacza maja te serwery?
    -w jakich sa sieciach ?
    -jaka predkosc "dostawca internetu" ma obowiazek zapewnic do takiej
    sieci ?
    -co bedzie, jak 10 ludzi naraz bedzie testowac predkosc ? A tysiac ?

    Wojny miedzyoperatorskie sie w kraju skonczyly ? Chyba tak, bo dawno
    nie slychac :-)

    J.