  • Data: 2020-11-22 01:15:40
    Temat: Re: Zbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2020 o 16:24, J.F. pisze:

    > Ale ... jesli to istotnie zwykle bylo 20Mb/s, to mozna by dochodzic, ze
    > nalezy sie oplata taka, jak za łacze 20Mb/s, a nie 80.

    Żadna umowa nie przewiduje minimalnej prędkości. Oni tam wpisują
    maksymalną. W mojej lokalizacji mam do pierwszego węzła TP SA około 24
    kB/s mierzonych netTools. W umowie mam 10 Mb/s i w sumie ta prędkość nie
    przekracza. Notorycznie dzwonią do mnie z TP SA oferując 100~200 Mb/s i
    muszę im przypominać, ze do 10 nie potrafią dojść.

    --
    Robert Tomasik