  • Data: 2020-10-04 18:20:41
    Temat: Re: Zakup samochodu i brak informacji o niezapłaconym OC
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2020 o 16:59, Budzik pisze:

    > W tamtej sytuacji poinformowano mnie, ze skoro kupiłem auto a polisa
    > nie była opłacona w pełni to musze dopłacic.

    To Cię źle poinformowano. To umowa pomiędzy poprzednim właścicielem, a
    ubezpieczycielem. Czemu Ty byś miał płacić? Skloro sobie nie dopilnowali
    jego, to niech się z nim sądzą, a nie z Tobą.

    > Nie miałem tez szansy jej wymowic bo sam fakt nie opłacenia drugiej
    > raty wypłynął jak ta polisa sie skonczyła (minał cały rok)

    To tym bardziej, co Cię to obchodzi?

    > Przy obecnej sytuacji tez sugerowano zeby przy zakupie sprawdzic
    > potwierdzenie zapłaty OC bo inaczej to nabywca bedzie odpowiedzialny za
    > uiszczenie brakujacej składki.

    A nie byli uprzejmi wskazać jakiejś podstawy prawnej? Pytam, bo może
    gdzieś jest jakiś przepis szczególny. nie znam wszystkich przepisów na
    świecie. Ate ogólne przepisy na pewno tego w ten sposób nie normują.

    --
    Robert Tomasik