eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-16 17:17:27
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2024 o 09:19, Kviat pisze:

    > Ale już nie przeczytałeś, że wyniki badań pokazują, że różnice
    > genetyczne pomiędzy ludźmi są na którymś miejscu po przecinku.

    No i?

    > Że między czarnoskórym, a białym może być mniej genetycznych różnic niż
    > między białym, a białym i między czarnym, a czarnym.

    No i?

    > Że nie ma reguły.
    > Że w związku z tym podział na rasy ze względu na kolor skóry jest równie
    > idiotyczny,

    Bo tak naprawdę to nie dzielimy ras ze wzgledu na kolor skóry a na
    pochodzenie. A że generalnie najbardziej widoczną oznaką jest kolor
    skóry to inna sprawa i tak przyjęło się określać. To że ciebie trigeruje
    kolor skóry nie przekreśla tego jak rozwijał się gatunek człowieka.

    > Że wnioski z tego są takie, że skoro twój sąsiad ma inny odcień skóry, a
    > każdy ma inny odcień skóry, i w związku z tym (m.in.) może bardziej się
    > różnić genetycznie od ciebie niż ty od przeciętnego czarnoskórego z
    > Afryki, to musiałbyś twierdzić, że twój biały sąsiad jest innej rasy niż
    > ty.

    Jak to calkiem słusznie zauwżył Abelard Giza w skeczu o żydach "i jedni
    i drudzy zbyt poważnie wzieli sobie do serca brak kawalka skóry na
    kutasie". Podobnie ty się zbyt mocno trigerujesz na kolorze skóry.

    > Że wniosek z tego jest taki, że jeśli upierasz się przy podziale
    > rasowym, to konsekwentnie musiałbyś wymyślić nazwy ras dla każdego
    > pojedynczego człowieka.

    NIe wiem jak ty, ale ja raczej pojedyncze osoby to po imieniu i nazwisku
    identyfikuje, nie po odcieniu skóry. I to ja jestem, jak się domyślam,
    wykrytym przez ciebie rasistą;)

    > I nic cię nie przekona, że czarne to czarne, a białe to białe.

    Zabawne stwierdzenie biorąc pod uwagę temat:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!