eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-17 11:22:06
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2024 o 11:03, Kviat pisze:

    > Pod... rasy? Jak nazywasz te pod szufladki?
    >
    > Czyli nadrzędne szufladki, to te z kolorem skóry?
    > Dlaczego akurat kolor skóry?

    Bo jest medialny.

    > Można.

    To jak się będę te szufladki nazywały.

    > Możesz sobie nawet usystematyzować ludzi ze względu na długość palców.
    > Ludzie rasy 7 cm palców, ludzie rasy 8 cm palców...
    > 7,5 cm to już mieszaniec. Pod szufladka, czy osobna rasa?

    Z jakiegoś powodu są ich setki milionów, jak nazwać tę szufladę z nimi?

    > Wzrostem?
    > Twierdzisz, że jeżeli jakiś afrykański czarnoskóry lud ma podobny
    > statystycznie wzrost co np. Chińczycy, to są tej samej rasy co Chińczycy?
    >
    > Polacy są innej rasy niż Holendrzy?

    > No nie wiem... może średni wzrost poniżej 180 cm?
    > Brunetki i blondynki też jakoś nazywamy i nikt nie twierdzi, że to
    > osobne rasy.

    Ale długonoga blondynka to się zdarza, nic niezwykłego. Coś się w genach
    poukładało, że takowa zaistniała.

    Ale gdyby cały kontynent był z takowymi plus odpowiednio brzydka płeć? Z
    jakiegoś powodu tam są. I w jakie ramy ując tę przyczynę?

    Robert