eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-17 11:03:33
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja, skoro nie rasa, to jak nazwać szufladkę z "białymi", "żółtymi",
    > "czarnymi"? Bo niski, rudy, blondym, krępy, to nie szufladki, tylko pod,
    > pod szufladki.

    Pod... rasy? Jak nazywasz te pod szufladki?

    Czyli nadrzędne szufladki, to te z kolorem skóry?
    Dlaczego akurat kolor skóry?

    > Według Ciebie nie można usystematyzować różnic anatomicznych ludzi?

    Można.
    Możesz sobie nawet usystematyzować ludzi ze względu na długość palców.
    Ludzie rasy 7 cm palców, ludzie rasy 8 cm palców...
    7,5 cm to już mieszaniec. Pod szufladka, czy osobna rasa?

    > Czy to nazwać rasą czy inaczej, ale ta grupa wyróżnia się na tle innych.

    Wzrostem?
    Twierdzisz, że jeżeli jakiś afrykański czarnoskóry lud ma podobny
    statystycznie wzrost co np. Chińczycy, to są tej samej rasy co Chińczycy?

    Polacy są innej rasy niż Holendrzy?

    > Jak to nazwać, skoro nie rasa?

    No nie wiem... może średni wzrost poniżej 180 cm?
    Brunetki i blondynki też jakoś nazywamy i nikt nie twierdzi, że to
    osobne rasy.

    Pozdrawiam
    Piotr