eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-17 10:12:49
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2024 o 09:36, Kviat pisze:

    > A ktoś zgłasza takie zapotrzebowanie?

    Ja, skoro nie rasa, to jak nazwać szufladkę z "białymi", "żółtymi",
    "czarnymi"? Bo niski, rudy, blondym, krępy, to nie szufladki, tylko pod,
    pod szufladki.
    Według Ciebie nie można usystematyzować różnic anatomicznych ludzi?

    > Wśród białych rodzą się ciemnowłosi... czy z tego wynika, że to osobna
    > rasa?

    Tu nie jest to normą, tam tak.

    > https://geekweek.interia.pl/geekweek/news-skad-sie-w
    zieli-jasnowlosi-murzyni,nId,5520595

    > No i? Że niby z powodu innej rasy?

    Czy to nazwać rasą czy inaczej, ale ta grupa wyróżnia się na tle innych.
    Jak to nazwać, skoro nie rasa?

    > https://archiwum.tvn24.pl/magazyn-tvn24/51/tvn24.pl/
    magazyn-tvn24/dluzej-zyja-lepiej-zarabiaja-ideal-to-
    182-5-cm-wzrostu%2C51%2C1139.html

    > "Według badań tylko w 10 krajach na świecie statystyczny obywatel płci
    > męskiej przekracza 180 cm wzrostu."

    No i są różnice, z jakiego powodu żółci nie są wysocy? Czyż nie pasują
    do szufladki niski, żółty, czarne włosy?

    > "Holendrzy - liderzy rankingu - na czele najwyższych ludów świata są
    > jednak stosunkowo od niedawna. Jeszcze 100 lat temu byli zaledwie na 37.
    > miejscu, a w połowie XIX wieku stanowili jedną z najniższych nacji w
    > Europie."

    Robert