  • Data: 2010-07-26 20:01:25
    Temat: Re: Wynajem mieszkania-problem, proszę o radę
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-26 21:43, David Morella pisze:

    > a mnie sie wydaje że jest to moj interes, komu i na jakich zasadach
    > wynajmuje.

    Skoro mieszkanie miało być wynajęte tylko jednej osobie to dlaczego
    wydałeś klucze trzem osobom?
    Trzeba było im powiedzieć, że to jest niezgodne z ustaleniami i umową,
    więc ...

    >Mieszkanie nie nadaje sie dla rodziny z dzieckiem, bo to
    > jest malutka kawalerka.

    Z malutkim dzieckiem problemu nie ma dopóki nie raczkuje.

    >Od wynajmującego oczekuje uczciwości i skoro
    > nie mowi mi o tym że zaraz będzie dziecko to jest to nie w porzadku.

    To dlaczego ich nie pognałeś tylko jeszcze dałeś im klucze?
    Nie wygrali by w sądzie, bo przecież umowa była na 1 osobę. 1 osoba
    miała mieszkać, tak?

    --
    animka