  • Data: 2010-07-26 20:58:20
    Temat: Re: Wynajem mieszkania-problem, proszę o radę
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "David Morella" <u...@g...com> napisał

    > hmm a czy ktos potrafi ustosunkować się do pytania a nie oceniac i
    > prawić morały?

    Przecież już kilka osób się ustosunkowało.
    Rozumiem, że nie po Twojej myśli, ale czy oczekiwałeś jedynie poklepania po
    pleckach czy raczej trzeźwej oceny sytuacji?

    > wiem że umowa jest ważna ale podpisana jest tylko z chłopakiem i
    > chodzi mi o wypowiedzenie właśnie chłopakowi...

    A czy masz w umowie zapis, że może ona zostać wypowiedziana przed upływem
    terminu jej ukończenia?
    Jeśli tak, to ją wypowiedz z utrzymaniem okresu wypowiedzenia i finito.
    Jakiej jeszcze innej rady oczekujesz?
    Ani tych ludzi siłą nie wyrzucisz, ani nic im nie zrobisz.

    Pozdr.
    K.