  • Data: 2021-12-03 10:02:17
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Dec 2021 22:35:44 +0100, Krzysztof kw1618 napisał(a):

> [...]
    certyfikowanego delikwenta, a nie zdjęcid certyfikatu)?

    > mObywatel, dane bierze z ostatniego dowodu osobistego.

    Z nudów dodam, że ja tam żadnego mObywatela nie mam, a SG w Balicach przy
    powrocie do ojczyzny wprawdzie sprawdzała paszporty kowidowe, ale nie
    skanowała kodu QR, tylko patrzyła na nazwisko i porównywała z DO

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl