  • Data: 2021-12-03 14:21:50
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek-03-grudnia-2021 o 14:05, Dawid Rutkowski pisze:
    > Zapobiega zachorowaniu i roznoszeniu na tyle skutecznie, że jakby wszyscy byli
    zaszczepieni, to epidemia by wygasła.

    To dlaczego rządy tylu państw nie wprowadziły obowiązku zaszczepienia
    się na covid?
    Może jednak uważają że nie są na tyle skuteczne?
    Może wiedzą coś więcej niż w medialnej propagandzie podają?
    Nie chcą chronić ludzi? O co chodzi?
    Jak wprowadzą obowiązek to się zaszczepię i bez karabinu za plecami.
    Jestem normalny. Jak mam prawo do nieszczepienia to z niego korzystam.

    To tak w kwestii PRAWA ;-)